מחירון ותקנון
מחירון 2025
מחירון הריזורט
עלות שהייה
• 170₪ – גורים / כלבים הזקוקים לטיפול תרופתי.
• 160₪ – כלב בודד.
• 150₪ – זוג כלבים מאותו בית.
• 140₪ – שלושה כלבים או יותר מאותו בית.
• תוספת של 10 ₪ על כלב תרופתי / גור גם בזוגות, שלשות וכו'.
תוספות מיוחדות
• 30₪ – תמונת סטילס לכלב
• 150₪ – טיפוח + תמונה
• 200₪ – מקלחת, תספורת ותמונה
• 50₪ – ספר מתכוני הריזורט
מחירון נסיעות לכיוון אחד
• אשקלון/בית קמה – 110₪ (25 ק״מ)
• להבים – 150₪
• אופקים – 170₪
• באר שבע/אשדוד/גדרה/עומר/קריית גת/קריית מלאכי/באר טוביה – 180₪ (45 ק״מ)
• ראשל״צ/רחובות/יבנה/באר יעקב/נס ציונה – 200₪ (60 ק״מ)
• ת״א/רמת השרון/הרצליה/נתב״ג – 230₪ (80-85 ק״מ)
• רעננה/כפ״ס/ירושלים/ראש העין – 280₪ (90 ק״מ)
• נתניה/מעלה אדומים/תל מונד/אלפי מנשה/קרני שומרון/כפר יונה – 340₪ (110 ק״מ)
• חדרה/בנימינה/מצפה רמון/פרדס חנה כרכור – 400₪ (135 ק״מ)
• זכרון יעקב – 430₪
• חיפה/טירת הכרמל/קריות – 460₪
תקנון ריזורט נויה ותומר
פנסיון מיוחד לכלבי קינג צ’ארלס קבליר
חברים על 4 בע״מ
חשוב: תקנון זה מהווה חלק בלתי נפרד מהזמנתכם. על ידי ביצוע הזמנה באתר שלנו ומתן הסכמתכם, אתם מקבלים על עצמכם את כל התנאים המפורטים להלן.
1. התחייבותנו לטיפול מקצועי
טיפול יומיומי
• השגחה מקצועית רציפה 24/7 על ידי צוות מיומן המכיר את הצרכים המיוחדים של גזע קינג צ’ארלס קבליר.
• הזנה מאוזנת פעמיים ביום במזון איכותי (פרופלאן סלמון לכלבים בוגרים), אלא אם נדרש אחרת
• סביבה היגיינית ובטוחה עם מעקב מתמיד אחר תנאי המתחם
• מתן טיפול תרופתי בדיוק ובמועד (במידת הצורך)
תקשורת ועדכונים
• עדכונים באמצעות סרטונים ותמונות בקבוצת הווטסאפ הייעודית
• שיתוף ברשתות החברתיות שלנו: אינסטגרם, טיקטוק ופייסבוק
• יצירת קשר מיידי במקרה של כל התפתחות חריגה או דאגה בריאותית
2. טיפול רפואי ושעות חירום
מתן טיפול רפואי
• הטיפול הרפואי יינתן על פי שיקול דעתנו המקצועי בלבד
• הטיפול יתבצע אצל ד”ר אלי מסיקה מבארי או במוסד וטרינרי מוסמך אחר
• הלקוח יישא בכל העלויות הרפואיות הנדרשות במהלך השהייה
מודעות לצרכים מיוחדים
• צוותנו מיומן בטיפול ברגישויות הפיזיולוגיות האופייניות לגזע
• מעקב מוגבר אחר סימנים קרדיולוגיים ונשימתיים
• פעולה מיידית במקרה של זיהוי אינדיקציה לבעיה בריאותית
3. הנחיות מיוחדות לכלבות
מדיניות ייחום
• אסור בהחלט להביא כלבה בתקופת ייחום למתחם
• חובה לעדכן את תאריך הייחום האחרון בעת ההזמנה
• במקרים חריגים שאושרו מראש, תופרד הכלבה מזכרים לא מסורסים ובכללי משאר הלהקה
• איננו נושאים באחריות למקרה של הזדווגות
• כלבה שתיכנס לייחום במהלך השהייה – תישקל שהותה יחד עם הבעלים לחלופה
4. מחירון ותשלומים
מחירון יומי (כולל מע”מ)
חשוב לדעת: מחיר האירוח הוא ליום מלא ולא משנה באיזו שעה מביאים את הכלב או לוקחים אותו.
• 170 ₪ – גורים או כלבים הזקוקים לטיפול תרופתי
• 160 ₪ – כלב בודד
• 150 ₪ – זוג כלבים מאותו בית
• 140 ₪ – שלושה כלבים או יותר מאותו בית
• תוספת של 10 ₪ על כלב תרופתי/גור גם בזוגות, שלשות וכו.
• 30 ₪ – תמונת סטילס לכלב
• 150 ₪ – טיפוח + תמונה
• 200 ₪ – מקלחת תספורת ותמונה
• 50 ₪ – ספר מתכוני הריזורט
שירות הסעות (מחיר לכיוון אחד)
• אשקלון/בית קמה – 110₪ (25 ק״מ)
• להבים – 150₪
• אופקים – 170₪
• באר שבע/אשדוד/גדרה/עומר/קריית גת/קריית מלאכי/באר טוביה – 180₪ (45 ק״מ)
• ראשל״צ/רחובות/יבנה/באר יעקב/נס ציונה – 200₪ (60 ק״מ)
• ת״א/רמת השרון/הרצליה/נתב״ג – 230₪ (80-85 ק״מ)
• רעננה/כפ״ס/ירושלים/ראש העין – 280₪ (90 ק״מ)
• נתניה/מעלה אדומים/תל מונד/אלפי מנשה/קרני שומרון/כפר יונה – 340₪ (110 ק״מ)
• חדרה/בנימינה/מצפה רמון/פרדס חנה כרכור – 400₪ (135 ק״מ)
• זכרון יעקב – 430₪
• חיפה/טירת הכרמל/קריות – 460₪
תנאי תשלום
• תשלום דרך האתר באמצעות אפליקציית Grow (אשראי, ביט, אפל פיי, גוגל פיי)
• חלוקה לתשלומים – תוספת עמלה של 5%
• תשלום מזומן – רק אם תואם מראש, בביצוע ההגעה
5. שעות פעילות ונהלי קבלה
שעות קבלה וביקור
• בחודשים עמוסים כמו חגים וחודשי הקיץ, לא תתאפשר כניסה. הפרידה תהיה אך ורק בשער הכניסה, מטעמי בטיחות וסדר.
• קבלה וכניסה למתחם: בתיאום מראש בלבד.
• מתחם הריזורט נמצא בעיר שדרות, כתובת מדויקת תימסר לאחר ביצוע ההזמנה
• שעות קבלה יומיות: 7:00–18:00 בתיאום מראש
• מסירה בשאר השעות: בשער הכניסה מטעמי בטיחות
• פגישות אימוץ: במרפסת הייעודית ובתיאום מראש בלבד
הסעות
• שעות הסעה: 10:30-15:00 (תיאום מראש חובה), בהתאם לנוחות הנהג ואישורו
• זמינות טלפונית נדרשת בעת איסוף והחזרה
• חובה לוודא עם תומר 24 שעות לפני ההסעה
6. מדיניות ביטולים ותנאי הזמנה
זכות ביטול והחזר כספים
מדיניות הביטול שלנו נקבעה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א-1981 ומתחשבת הן בזכויות הצרכן והן בצרכי התפעול של הפנסיון.
תעריף עמלות ביטול
• ביטול מוקדם (עד 14 יום לפני האירוח): עמלת ביטול 5% או 100₪ – הנמוך מביניהם
• 7-14 ימים לפני – 10%
• 6 ימים לפני – 15%
• 5 ימים לפני – 20%
• 4 ימים לפני – 25%
• 3 ימים לפני ועד מועד האירוח – 30%
הליך הביטול
1. פנייה בכתב או בוואטסאפ: שלחו מייל לכתובת: noya565656@gmail.com
או הודעת ווטסאפ למספר: 054-3145682 / 052-3231306
2. פרטי ההזמנה – ציינו את מספר ההזמנה ופרטי המזמין
3. אישור הביטול – תקבלו אישור בכתב (מייל או וואטסאפ) על הביטול ועם סכום ההחזר
לוח זמנים להחזר כספים
• החזר הכספים יבוצע תוך 14 יום מיום קבלת הודעת הביטול
• ההחזר יבוצע לאמצעי התשלום המקורי (כרטיס אשראי/העברה בנקאית)
הוראות מיוחדות
אירועים מיוחדים וחגים:
• בחגים ואירועים מיוחדים עשויים לחול תנאי ביטול מיוחדים
• התנאים המיוחדים יצוינו בבירור בעת ההזמנה
מקרי כוח עליון:
• במקרים של כוח עליון (מחלה, אסון טבע, הנחיות רשויות) נבחן כל מקרה לגופו
• יש לספק אישורים רלוונטיים (אישור רפואי, הנחיות רשמיות וכו’)
שינויים בהזמנה
• שינויים בתאריכי האירוח כפופים לזמינות ועשויים להיות כרוכים בתשלום נוסף
• שינוי בפרטי האורחים ניתנים ללא תשלום נוסף
זכויות הצרכן
• זכות ביטול: על פי חוק הגנת הצרכן, לצרכן זכות לבטל עסקה שנעשתה מרחוק
• ביטול יבוצע בהתאם להוראות החוק – חוק הגנת הצרכן, התשמ״א–1981 – ולתנאים והסייגים המפורטים בתקנון זה.
• הגנת פרטיות: אנו מתחייבים לשמור על פרטיותכם ולא לעשות שימוש לרעה במידע שלכם
• שירות לקוחות: אנו זמינים לכל שאלה או בירור בקשר למדיניות זו
7. הכנת הכלב לשהייה
דרישות בריאות חובה
• חיסונים מעודכנים – חובה להציג תעודת חיסונים
• חיסון נגד שעלת – מומלץ בעונות החמות
• תכשירים רפואיים – להביא את כל התרופות הנדרשות
המלצות נוספות
• פריט מהבית – שמיכה או צעצוע (לא יקר ערך) לתחושת ביטחון
• הרגלי הכלב – לשתף אותנו בפרטים חשובים על התנהגות והרגלים
8. הגבלות אחריות
אחריותנו מוגבלת במקרים הבאים:
• מצבים רפואיים מולדים או קיימים – אין אחריות להחמרה
• תאונות דרכים במהלך הסעות
• עיכובים הנגרמים בשל תנאי דרך או מזג אוויר
• סיבוכים רפואיים במהלך הנסיעה
• אירועים בלתי צפויים למרות נקיטת אמצעי זהירות מקסימליים
התחייבותנו
• נקיטת כל אמצעי הזהירות המתבקשים והמקובלים
• טיפול מיידי בכל מצב חירום או בעיה שתתגלה
• שקיפות מלאה בתקשורת עם הלקוחות
• החברה ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים לנזק ישיר ו/או עקיף שיגרם כתוצאה משימוש בשירות ו/או שימוש במוצר/שירות שנרכש באתר.
9. כללי התנהגות במתחם
כללי זהב
• כבוד לפרטיות: המתחם משמש גם כמרחב פרטי
• תיאום מראש: כל ביקור או פגישה דורשים תיאום מראש
• עמידה בלוחות זמנים: זמן הוא משאב יקר, במיוחד בעונת השיא
עדכונים ותיעוד
• שעות עדכון: 19:00–10:00 בלבד
• מנוחת שבת וחגים: משעה לפני כניסת שבת/חג ועד מוצאי שבת/חג – ללא עדכונים קבועים (אלא אם נחליט מיוזמתנו)
• עדיפות לטיפול: אנו מעדיפים להשקיע בטיפול בכלבים על פני תיעוד מרובה
• אמון הדדי: אם בחרתם בנו – בטחו שהכלבים הם עבורנו כל העולם
10. הצהרת הסכמה והתחייבות
הצהרת הלקוח
בביצוע הזמנה באתר ובחתימה על הסכמה זו, אני מצהיר/ה כי:
1. קראתי והבנתי את כל התנאים המפורטים בתקנון זה
2. אני מסכים/ה מעצמי לכל התנאים והסייגים המפורטים
3. המידע שמסרתי הוא נכון ומדויק למיטב ידיעתי
4. אני מבין/ה את הגבלות האחריות ומקבל/ת אותן
5. אני מתחייב/ת לעמוד בכל ההנחיות לרבות תאריכי ביטול ותשלומים
11. שימוש באתר
• האתר מופעל על ידי "נויה ותומר – ריזורט לחברים על 4 בע״מ" ומאפשר הזמנת שירותי פנסיון לכלבים מסוג קינג צ׳ארלס קבליר.
• כל שימוש באתר, לרבות גלישה, הזמנה או יצירת קשר, מהווה הסכמה מלאה לכל תנאי התקנון.
• חל איסור על כל שימוש בלתי חוקי או בניגוד לדין.
• הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תוכן האתר או את תנאי התקנון בכל עת, ללא הודעה מוקדמת.
12. הגבלת גיל
• הזמנת שירותים דרך האתר מותרת רק לבני 18 ומעלה.
• קטינים אינם רשאים לבצע הזמנה, אלא אם ניתנה מראש ובכתב הסכמת אפוטרופוס חוקי.
13. מדיניות פרטיות
חברים על 4 בע״מ (להלן: "החברה", "בעלת האתר" או "אנחנו") מכבדת את פרטיות המשתמשים באתר ופועלת בהתאם להוראות חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א–1981, ובפרט לתיקון מספר 13 שנכנס לתוקפו ביום 14.8.2025.
13.1 איסוף מידע
בעת שימוש באתר וביצוע הזמנה, נאסף מכם מידע אישי, לרבות:
- שם מלא
- מספר טלפון
- כתובת דוא"ל
- כתובת למשלוח
- פרטי הזמנה ושירותים שנרכשו
- פרטי תשלום (באמצעות מערכת סליקה חיצונית של Grow – החברה אינה שומרת את פרטי האשראי במערכותיה)
- מזהים טכניים כגון כתובת IP, סוג דפדפן, מערכת הפעלה, ומידע על פעילות באתר
מסירת המידע מתבצעת בהסכמה מלאה וביוזמתכם. יובהר כי ייתכן שבלי מסירת חלק מהמידע לא נוכל לספק את השירות או המוצר שהוזמן.
13.2 מטרות השימוש במידע
המידע שנאסף משמש לצורך:
- עיבוד והשלמת הזמנות
- אספקת שירותי פנסיון ומכירת מוצרים
- שירות לקוחות ומענה לפניות
- תיעוד ובקרה
- הנפקת קבלות וחשבוניות
- ניתוח ושיפור חוויית המשתמש באתר באמצעות כלים סטטיסטיים (לרבות Google Analytics)
- ביצוע פרסום ושיווק ממוקד (לרבות באמצעות Facebook Pixel)
13.3 העברת מידע לצדדים שלישיים
החברה אינה מוכרת או משכירה את המידע האישי שלכם. העברת מידע תתבצע רק במקרים הבאים:
- לצורך סליקת אשראי באמצעות מערכת Grow
- לצורך עמידה בדרישות הדין
- לצורך טיפול טכני, תחזוקת האתר או שיפור השירות
13.4 שימוש בעוגיות (Cookies)
האתר עושה שימוש בקבצי עוגיות (Cookies) ובטכנולוגיות מעקב נוספות לצורך תפעול שוטף, ניתוח פעילות, התאמת תכנים, ושיווק ממוקד. ניתן לשנות את הגדרות הדפדפן כדי לחסום עוגיות, אולם ייתכן שחלק מהפונקציות באתר לא יעבדו כראוי.
13.5 אבטחת מידע
המידע נשמר במסד הנתונים של האתר ובמערכות הסליקה/החשבונאות, ומוגן באמצעי אבטחה מקובלים כדי למנוע גישה בלתי מורשית. פרטי האשראי מעובדים ונשמרים במערכות מאובטחות של חברת Grow בלבד ואינם נשמרים בשרתינו.
13.6 משך שמירת המידע
המידע נשמר כל עוד הוא דרוש לצורך מתן השירותים, עמידה בהתחייבויות חוזיות, ניהול תיקי לקוחות, ובכל מקרה בהתאם להוראות הדין (למשל, לצורך דיווחים חשבונאיים – שמירת נתונים למשך 7 שנים).
13.7 זכויות המשתמש
בהתאם לסעיף 13 לחוק הגנת הפרטיות, כל אדם זכאי לעיין במידע שנשמר עליו, ולבקש את תיקונו או מחיקתו. בקשה כזו ניתן לשלוח לכתובת המייל: tomerikoyadgarov@gmail.com. נבחן כל בקשה בהתאם להוראות החוק ונשיב תוך זמן סביר.
13.8 עדכונים למדיניות
החברה רשאית לעדכן מעת לעת את מדיניות הפרטיות, בהתאם לשינויים באתר, בשירותים, או בהוראות הדין. עדכונים מהותיים יתפרסמו באתר.
14. תוקף התקנון
• תקנון זה בתוקף החל מיום ההגעה עד לעזיבה של אותה הזמנה
• שינויים בתקנון יפורסמו באתר ויחולו על הזמנות עתידיות
• במקרה של סתירה, הגרסה המעודכנת באתר תהיה הקובעת
לקבלת ייעוץ נוסף או שאלות, אנא פנו אלינו לפני ביצוע ההזמנה.
זכרו: לקבלירים יש בית אחד – הריזורט שלהם. חופשה נעימה! 🐾